05-01-2013

Tag: 38 beauty vragen!

Ik zag op een site deze onwijs leuke tag!
De 38 beauty vragen tag!
Ik ga de vragen beantwoorden voor jullie!
Veel plezier!






















Hoe vaak was jij je gezicht op een dag? Ik reinig mijn gezicht eigenlijk altijd ' s avonds .
En heel af en toe reinig ik me huid ook ' s ochtends maar dan moet ik wel wat eerder opstaan.

Welk huidtype heb je? Ik heb een droge en gevoelige huid.

Welke facewash gebruik je op dit moment? Ik gebruik de Hoe overleef ik facewash die vind ik heel fijn! Alleen is hij helaas al bijna op...

Scrub je je gezichtshuid? Ja af en toe ongeveer 1 keer in de week.

Welk merk gebruik je hiervoor? De scrub van de Action , die vind ik erg fijn!

Welke dagcrème gebruik je? De dagcrème van Essence My Skin in komkommer en limoen.
  
Heb of had je last van acne? Nee , ik heb soms wel wat puistjes maar dat heeft iedereen wel eens.
Maar ik heb geen acne.

Welke foundation gebruik je op dit moment? Ik gebruik de Hema foundation in nummer 02 ! Hij is lekker budget en hij dekt super goed!

Heb je sproeten? Nee ik heb geen sproeten.

Gebruik je oogcreme? Nee , nog nooit gebruikt.

Welke concealer gebruik je? Ik gebruik de concealer van Cosline.

Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is? Nee ik heb geen flauw idee!

Wat vind je van valse wimpers? Ik vind ze heel leuk! Ik heb ze alleen nog van de Action geprobeerd. Maar ik ben ook wel heel benieuwd naar de valse wimpers van andere merken.

Wist je dat je je mascara elke 3 maanden moet verwisselen? Nee daar kom ik eigenlijk nu pas achter.. maar ik doe dat niet. Ik heb ook mascara's die een jaar oud zijn . En ze werken nog hartstikke goed!

Van welk merk is je mascara? Nou van de mascara's die ik elke dag gebruik zijn dat die van de Action en die van Yves Rocher.

Sephora of Mac? Ik heb nog nooit iets van Sephora of Mac geprobeerd maar ik ben wel in staat omdat te doen. Maar ik kom wel eens bij de Sephora of Mac. En ik vind de Sephora wel wat leuker. Ik heb trouwens wel wat van Sephora geprobeerd namelijk 2 bad producten.

Heb je een Mac pro - card? Nee die heb ik niet.

Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
En oogschaduw kwast , een blush kwast en een grote poederkwast en soms ook een eyeliner kwastje.

Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw. Nog steeds die van Essence van I Love Stage, die is heel fijn!

En voor je gezicht? Nog geen een , maar ik zou er wel graag eentje willen van Essence.

Wat is jou favorieten oogschaduw kleur? Een beetje goud, bruin , brons achtige kleuren ik vind de kleuren uit het Naked 2 pallet heel mooi.. Ik ben daar voor aan het sparen!

Oogpotlood of Eyeliner? Dan kies ik denk ik voor oogpotlood ik heb nog niet zoveel ervaring met eyeliner.

Prik je vaak met een oogpotlood in je ogen? Nee eigenlijk nooit. Wel een paar jaar terug want toen kon ik er niks van ! Maar nu ? Nee ik prik nooit met een oogpotlood in mijn ogen.

Gebruik je minerale make-up? Nee eigenlijk niet.

Welke lipstick kleur is jou favoriet? Dat is lastig .. want ik vind heel veel lipstick kleuren mooi.. Ik denk toch dat ik voor die kleur van Miss Sporty ga : 54 read my lips. Die had ik maar ik ben hem nu helaas kwijt. Als ik hem weer tegen kom neem ik hem zeker mee!

En welke kleur lipgloss? Eentje van Nivea die blijft onwijs lang zitten , het is een 2 in 1 lipgloss helaas kan ik het nummer niet vinden maar het is een donker roze / rood achtig kleurtje.

Wat is jou favorieten blush op dit moment? Eentje van de glossy box die is echt onwijs mooi roze!

Gebruik je liever drugstore merken of wat duurdere merken? Als ik heel eerlijk ben hou ik meer van budget dingen. Ik denk dat ik blijer ben met heel veel goedkopere producten , dan met 1 heel duur ding. Waar gelijk me geld aan op is.

Heb je er wel eens over na gedacht om make-up lessen te nemen? Nee nog nooit.

Ben je een beetje klungelig als je make-up aanbrengt? Nee eigenlijk niet , maar hoe meer je oefent hoe beter het gaat .

Aan welke make-up fout heb je echt een hekel? Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer foundation naar school ging dragen , met een feest op school. En toen had ik het ook in me nek gedaan. En toen ik op school kwam zag me vriendin dat ik een klodder foundation in me nek had! Ik was vergeten om dat uit te smeren! Het was half opgedroogd , dus ik moest het er goed af schrobben met een doekje.

Hou je van felle make-up? Of hou je liever van naturelle make - up? Om eerlijk te zijn ben ik meer van de naturelle make-up , en als ik felle make-up draag doe ik dat op een feestje. Maar op een feestje ben ik ook meer van de goud en zilver dus eigenlijk draag ik zowat nooit felle make-up.

Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig? Bij Beyoncé ! Zij draagt niet echt hele felle make-up.

Stel je moet de deur uit en je mag maar 1 product meenemen om je mee op te maken wat zou dat dan zijn? Zo wie zo mascara want zonder mascara lijk ik ziek en vind ik mezelf er gewoon raar uitzien haha.

Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up? Om eerlijk te zijn nee eigenlijk niet.. Tenzij ik even buiten het konijnenhok moet verschonen of me konijn eten moet geven. Dan hoef ik niet perse me op te maken.

Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uit ziet? Nee eigenlijk niet echt nee haha!

Wat is volgens jou het beste make-up merk? Daar kan ik helaas geen antwoord op geven want ik heb eigenlijk niet echt een vast make-up merk wat ik heel erg fijn vind.

En als laatste wat vind je van make-up ? Ja , ik vind make-up gewoon heel leuk! En je kan er alles mee doen wat je wilt! Als make-up niet bestond dan had ik het wel heel jammer gevonden! Haha!

Liefs, Babette






























2 opmerkingen:

  1. Leuke tag!
    Ik weet niet hoe ik je kan volgen...
    Maar als je mij volgt dan kan ik op je profiel klikken en direct terug volgen!
    Mijn blog: movuitton.blogspot.be
    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal je binnenkort volgen!
      Alleen kan ik op een of andere manier niet op je klikken.
      Dus ik probeer het vanmiddag weer!
      xx Babette

      Verwijderen