06-01-2013

Nieuwe limeted edition Essence

Vandaag laat ik jullie de nieuwe limeted edition zien van Essence!

Als ik eerlijk ben had ik liever de Limeted Edition uit België gewild.
Die is zo leuk !
Maar ja het is niet anders.. in Nederland hebben ze nou eenmaal andere producten dan
in het buitenland.

Wat me vooral aanspreekt aan deze limeted edition is die crème.
Het is dus een handcrème! 
En ik heb een handcrème van Essence , maar die komt uit Italië.
En is dus niet te verkrijgen in Nederland.. Helaas.
Ik zie ook oog crème dat is ongeveer te vergelijken met een gel eyeliner.
Ik zie ook Jumbo oog potloden! 
Mooie nagellakjes, lippen balsems.
En in dat pakje zitten nagel vijltjes ! Super schattig!
Ik laat het hier natuurlijk niet bij want ik wil jullie de producten goed laten zien!

 De leuke winterse nagellakjes!

2 lippen balsems in een aparte kleur, komt goed van pas tijdens de winter!

 Een 2 in 1 Jumbo eyepencil.
Erg leuk!


 De hand crème ! Ook een hele leuke verpakking!


  Super grappige nagelvijlen! (Nou beter gezegd nagel vijltjes!)

  Deze oog créme's! ook heel leuk!!



Dit zijn de producten van de Limeted Edition!
Wat vinden jullie ervan?
En zijn de producten al in jullie Kruitvat?
Liefs, Babette










Geen opmerkingen:

Een reactie posten