07-01-2013

Winactie Action pakket!


Hoi meiden!
Ik heb vandaag een winactie voor jullie!

Wil je weten wat je kunt winnen ?
Klik dan op lees meer!














 
Het is een Action pakket!
Het zijn echt leuke producten! Wat ik zelf ook fijn vind!
Dus wil je graag winnen?
Kijk dan zeker even mee!


Als eerst krijg je de MAX valse wimpers. + een tubetje valse wimper lijm.




Een pakketje met 3 producten .
Een pallet , een mascara en een oogpotlood!



En je krijgt ook 1 lipstick!

-----------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie de prijzen leuk vinden!
En nu.. wat moet je doen?


-Mij volgen via me blog.
-In de reactie zeggen dat je mee doet. En waarom je mee doet.

EXTRA KANS:
-Op mijn Youtube kanaal abboneren! www.youtube.com/beautyfun1000


Ik zou het leuk vinden als jij ook mee doet!
De winnaar maak ik pas over een paar maanden bekend.

Dus hou me blog in de gaten!
Liefs, Babette






21 opmerkingen:

  1. Ik doe mee! Ik doe mee omdat; Ik vind je filmpjes heel erg leuk, en je blog ook! & ik vind de prijzen ook leuk <3. Ik ga je nu volgens via je blog. Ik ben geabonneerd op je youtubekanaal!

    xoxo Noa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee ik doe mee omdat jij veel leuke dingen op je blog plaats en op YouTube

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe mee omdat het super leuke dingen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk ik doe mee !! Waarom ik mee doe is omdat : er super leuke dingen in de pakket zitten ! En ik wil ze wel uitproberen .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey! Wil je me ook volgen? Dat staat aan de rechter kant!
      Dat is een soort van abboneren ook gratis :)

      Verwijderen
  5. Heeei Babette! Ik volg je natuurlijk op youtube sinds we gingen battelen! Echt een superleuke winactie, ik doe mee omdat ik niet echt veel van de Action test en ik natuurlijk een video erover maak, dan denk ik dat je kanaal ookgoed bezocht wordt, je bent echt superlief en een geweldig pakket! Je blog is superleuk, echt een mooie lay-out. Ik hoop dat ik win!

    xoxooooooo, dikke kus, bye, ajuus,

    Diede - mylifeasDiede

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk blog heb je!
    Ik doe zeker mee, ik ben op je geabonneerd op youtube en ik volg je op je blog!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe mee omdat het een leuke winactie is natuurlijk haha, en omdat ik niet vaak naar de action kan vanwege de plaats waar ik woon, daarom lijkt mij het wel tof om wat van de action te winnen.

      Verwijderen
  7. ik doe mee: ik doe mee omdat ik het een hele leuke actie vind en van de action dus dat wil ik wel uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heey !,,
    ik doee mee !!!!
    omdat,, ik je filmpjes en blog heeel erg leuk vind !!!
    xxxxx
    ps,, ik ben ook geabonneerd op youtube =D
    pps,, ik heb ook een blog als je het leuk vind kan je een keertje kijken xx luekuvia.blogspot.com =D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super vet dat je dit doet Babette! It would make my day if I win :) ik wil winnen omdat ik de prijsjes heel vet vind en die lipstick in peach heb ik maar die is bijna op en omg wat is die fijn hot pink vind ik wat minder fijn xp en het lijkt me gewoon vet om te winnen omdat ik vaak aan winacties meedoe maar nog nooit iets heb gewonnen btw vanwege de plaats waar ik woon kan ik niet snel naar de action :) loveyou xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. trouwens ik volg je blog en ben geabonneerd op je youtube kanaal!! xx

      Verwijderen
  10. Ik vind het onwijs leuk dat jullie meedoen ! ♥♥
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee! Onwijs leuke prijsjes en blog! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe mee :), omdat je filmpjes echt leuk zijn
    Ik volg je en heb op je geabonneerd hihi

    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe mee en volg je! (; Je bent echt mn inspiratie, so thankyou!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb een nieuw blog! Check die even please! xxdaar komt ook een winactie op!

    BeantwoordenVerwijderen