10-01-2013

Www.beautiful-bijoux.nl !

Hoi meiden!
Ik wil jullie vandaag iets vertellen over een webshop!

Nou niet zomaar een webshop!
En onwijs leuke webshop!

Klik op lees verder als je er meer over wilt weten!pinkmsuatcheknopjes.jpgsmallcrossgold.jpg


Op deze webshop hebben ze van alles wat!
Hou je van snorren? Hebben ze ringen,oorbellen en kettingen met snorren!
En hou je van kruisjes? Dan heb je ook van alles met kruisjes!
Er is voor iedereen wel wat.


Het word onwijs leuk afgeleverd!
In een pakje met daarin de sieraden.
Ik heb zelf een keer een bestelling gedaan! Dus vandaar weet ik dat!
Ik heb een aantal sieraden uitgezocht die ik echt heel leuk vond!
Die deel ik met jullie!


Cross bracelet Black
Zelf ben ik niet gelovig maar ik vind kruisjes wel erg leuk!

Azteque triangle
Aah! Deze wil ik zo graag hebben!
Haha! Deze is echt heel cool!

Playing badminton
Deze is echt gaaf!

Take a picture
Super cute!

Lovely Cupcakes
Onwijs schattig!






Earcuff

Onwijs gave en stoere oorbel!


Colored azteque
Vet die oorbellen! En die kleuren zijn ook
onwijs gaaf!


Disguise brooch
Hoe vet is deze? Dit is een brooch!

Little pink bow
Super cute telefoon accesoire!

Ik heb natuurlijk nog veel meer dingen die ik leuk vind!
Maar als ik die allemaal laat zien , is het een beetje teveel!
Ik zou zeker even op deze webshop kijken!

Elke dag is er een aanbieding!

Dus kijk er zeker even op!
http://www.beautiful-bijoux.com


Liefs, Babette!

Wat vind jij het leukste sieraad?






2 opmerkingen: