09-01-2013

Random Beauty tips ♥

Vandaag zocht ik wat beauty tips op!
Ik heb echt hele leuke gevonden!
Die jullie misschien nog niet wisten!
Ben je benieuwd ? Klik dan op lees verder!

Makeup plaatjes

Tips voor de droge huid:
1.Was je gezicht met kamille thee.
2.Als je 's avonds je gezicht gaat reinigen, let er dan wel
op dat er NERGENS alcohol in zit, al is het maar een beetje.
Alcohol zorgt er voor dat je huid uit gaat drogen.

Littekens:
1. Als je met de schil van een appel over je litteken heen gaat.
Zal de litteken sneller vervagen!

Lippen:
1. Heb je wel eens gehoord van lippen poetsen? Poets je lippen met tandpasta en een tandenborstel. Zo zorg je ervoor dat je lippen gezonder worden, en mooier.

Wratten:
Oh.. Ik weet hoe vervelend, vies wratten zijn ! Alleen bij de dokter weghalen doet ontzettend veel pijn !
1. Wrijf ze 1x per dag in met olijf olie , als je dat goed doet zijn ze binnen 2 weken weg!
2. Bij sommige wratten helpt blanke nagellak. Als je dat 's morgens en 's avonds doet dan zijn ze over een tijd weg!
(Trouwens deze 2 dingen doen GEEN pijn!)

Puistjes:
1. Als je met een rauwe aardappel over je puistjes heen gaat , zijn ze morgen al weer weg! Doei nare puistjes!
2. Nooit uitknijpen die lelijke dingen! Zo kan je littekens krijgen! Koop een bepaalde crème of de hoe overleef ik facewash!


Vette huid:
1. Alkalische zepen en badschuim ontvetten de huid en drogen de huid dus uit.

Strakke huid:
Wil je een wat mooiere en strakkere huid?
1. Zeg elke dag 5 keer voor de spiegel (overdreven) A B C D E
2. Zeg elke dag 5 keer voor de spiegel (Hele rare zin) 
Ben ik iemand die raar is? (Overdreven)
Doe 1 van deze dingen, het mag ook allebei!

Dat waren alle tips, willen jullie nog meer tips?
Of weet jij een goede tip?
Zet ze in de comments!
Dat zou ik leuk vinden 

Liefs, Babette

Makeup plaatjes
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten