09-01-2013

Houden jullie ook van proefmonsters ♥ ?

Ik ben echt verslaafd aan proefmonsters!
Al doe ik er niet heel veel mee... maar ik vind het wel echt heel leuk!
Gewoon een voorproefje , van iets!

Vandaag deel ik de leukste proefmonsters met jullie!
Veel plezier met kijken!!!


Ik moet van tevoren even zeggen dat de proefmonsters wel met beauty te maken hebben.
Tenminste.. de meeste dingen!

Gratis Sebamed proefmonsters!


Ontvangen  <-------- Klik als je ze wilt hebben!
Je kan ze meerdere keren bestellen!



Gratis Loreal Paris tester! 


Ontvangen <-------------- Klik als je hem wilt hebben!

Gratis Escada zomer parfum!

Escada Perfume
Ontvangen <------------- Klik als je hem wilt hebben!

Colgate MaxWhite One
Colgate in 1 week witter tandpasta GRATIS!

Ontvangen <--------- Klik als je hem wilt hebben!




Volgende week weer de nieuwste proefmonsters?
Laat dat weten!
xx Babette ♥







Geen opmerkingen:

Een reactie posten